årets första snöfall?

Idag slutade jag tidigt i skolan :) Ska studera hemma nu strax, har varit ute på långpromenix med min skrutt! Och det var kallt, blåsigt och SNÖIGT! Men det var ganska mysigt ändå att vara ute och traska! Som sällskap (förutom Rocky) så hade jag både Kamilla och Zanna i örat, dock inte samtidigt. Så rundan gick jättefort kändes det som. Tog lite härliga bilder åsså dom utlovade bilderna på mina hazel-ögon. Jag tycker däremot att dom inte ser så hasselnötsbruna ut, utan snarare brungröna! Men ni får avgöra själva vad ni tycker att det liknar! Nu ska jag läsa lite i mina skolböcker. Hörs!

Ursäkta, fröken verkar ha lite mjäll om kragen?

 


Är han inte bedårande i sin stickade polotröja!


Hasselnötsgröna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback