Biggest looooser

Jag googlade lite på vinnare av Biggest Loser Usa och såg att flera av mina favoriter genom säsongerna har vunnit! Det är iaf tre kvinnor som vunnit och alla dom har varit mina förhandstippade favvisar! Kolla vad mycket dom har gått ner!

Ali                                                                   Helen


Michelle

Så jävla tufft att dom har gått ner typ halva sin kroppsvikt! Häftigt! Jag blir så himla motiverad när jag ser såna program, kan extremtjocka människor gå ner så mycket i vikt och få såna vältränade kroppar, då kan jag med! Iofs så vill jag inte gå ner halva min kroppsvikt, det räcker med några kilon, men däremot lite mer muskler skulle sitta fint! Nu tänkte jag träna lite på pappas träningsmaskin till tonerna av Ullared (den står i vardagsrummet och teven står på, så jag får träna och drömma mig bort till Gekås som jag ska till på lördag)! Hörs kanske senare idag eller imorgon :) Hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback