check

Sådärja, nu har Kamilla och jag solat lite, sen tog vi en kaffelatte hemma hos mig och satt och snackade en massa skit och nyttigheter, våra inköpslistor till Gekås (fast Tjollan ska inte dit i helgen, men det är ändå kul att skriva listor). Sen tog jag en snabbdusch åsså sen snabbt iväg till sjukgymnasten, han klämde lite på min rygg och tyckte att jag inte behövde gå hos honom längre, så då tänkte jag att jag skulle vilja ha massage ikväll, så jag ska ringa nu strax till ett massage-ställe i Farsta.

Åhh, det är ju ingen som svarar! Jag har lämnat ett meddelande på deras telesvar så vi får se om dom ringer upp!

Kommentarer
Postat av: Tjollan!

mäh vad synd. men kanske imorron då :) haha! De skulle varit så lyxit :) hah! Tänkte, på min födelsedagsfest så skulle jag nog villa ha du vet den frissyren jag hade på sussies student-skiva. Den med en fläta över huvet och sen en totte!! vill du göra den på mig dåå ? :) pussss

2009-11-10 @ 17:23:16
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback