detta har hänt!

Nu så har jag hunnit göra en massa saker sen sista inlägget!
  • Gjort en skitsmart grej till provet. Check!
  • Bytt till en fungerande bil. Check!
  • Tvättat kläder. Check!
  • Fått karta och vägbeskrivning utskrivet och framlagt i hallen. Check!
  • Rocky är hämtad. Check!
  • Upptäckt att mina brända mix-skivor ej kommer till användning då den fungerande bilen har en lika antik musikanläggning som min skruttbil har. Check!
  • Påbörjat att spela över dom brända cd-skivorna till kassettband. Check!

Nu ska jag försöka se resten av IDOL och sen ska jag hoppa in i duschen. Om 12 timmar så är vi påväg. Tjoho!

UPPDATE: Min lilla bajs-stereo behagar inte fungera, så nu blir det inga nyinspelade kassettband till morgondagens långa bilfärd...buu. Dock så blev dom brända skivorna riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Affärerna runt om är typ lite skoaffärer bara.. Dom har ju inte skor inne på Gekås. Men det fanns inga bra skoaffärer och skor. Ha de så roligt där borta :) kram

2009-11-13 @ 21:37:35
URL: http://cisssilullan.blogg.se/
Postat av: zanna

Ha de så kul och shoppa loss ordentligt haha :) puss

2009-11-13 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback