Efterfesten?

Idag mår jag ju inte som jag förtjänar. Arne blev ju d-rak och mådde riiiktigt dåligt innan vi la oss medans jag mådde som en prinsessa. Sen idag så har jag bara blivit mer och mer bakis för varje minut som går typ och Arne mår hur bra som helst. Orättvisst! Och vi som ska flyga snart! Jag ska lägga upp bilder och berätta om festen sen ikväll när jag kommit hem. Nästan alla hade en kamera så det blixtrade riktigt mycket nästan hela tiden.
Idag har jag ätit en supergod äggakaka och den satt, trots mitt fysiska tillstånd, som en smäck! Nu ska vi snart åka till Sturup, så vi hörs ikväll. Heis. Lägger förresten upp en bild från igår!


Arne och Bente. Liite sliten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback