en dålig bloggdag!

Hejhej! Fastän jag har suttit nästan hela dagen vid min lilla dator, så har jag inte kommit mig för att skriva ett endaste inlägg! Jag tror att jag är helt klart med mitt överviktiga arbete. Hehe där var jag lite fyndig!
Idag har jag dessutom varit ute på långpromenad, lagt 2 brev på lådan, städat här hemma, varit iväg och pantat lite burkar, köpt mat, fixat en ny lampa till bilen (ena blinkerslampan hade gått sönder), städat, badat Rocky som hade en hel sandlåda i pälsen och pluggat massor! Om ett tag ska jag och Kamilla iväg ju på massage. Ska bli suuperskönt! Jag har tänkt lite på en sak, om jag ska testa lite annorlunda med maten, jag har hört att det är bättre att äta mycket till frukost och lunch och sen lite mindre till middag, så jag tänkte att jag ska ta en shake till frukost och middag istället för frukost och lunch som jag har gjort hittils. Och på lunchen tänkte jag äta ägg och bacon! För då får man inte i sig socker, och jag tror att socker är farligare än fett! Så jag handlade tre paket bacon och ett 24-pack med ägg. Idag åt jag iofs gårdagens middag till lunch, men from imorgon ska jag börja med den "nya" dieten! Spännande om det funkar!
Haha kolla vad söt Rocky var när jag precis hade satt ner han i badkaret, han rullade sig i en hög med löv och bajs på vår promenad tidigare idag. Han gick lös och jag gick in i ett stinkande moln av bajsdoft och sen vänder jag mig om och ser hur Rocky ligger och rullar och njuter för fullt på en lövhög som ser oroväckande äcklig ut. Därav hans dusch idag!

Rocky tycker att det är lite semikul att stå i badkaret...

"Vad har jag gjort för att förtjäna det här??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback