FREITAG!

Åhh Härliga Fredag! Jag börjar skolan om ganska exakt en timme, så jag ska strax ut med hunden. Usch, igår så klämde dom ju lite på min rygg och jag har riktigt ont idag, jag går runt som en strålskadad bongotrumma (ett känt uttryck bland systrarna Sundqvist, som vi använder då vi har ont i ryggen och det ser ut som om vi är stelopererade pensionärer). Jag har verkligen ont i HELA kroppen idag! Tur att jag bara har halvdag i skolan!

En gammal bild på systrarna.
Jag tycker vi är otroligt olika! Nu har vi iofs nästan samma hårfärg och när jag har mina mörkbruna linser i, då är vi lite lika! Oj nu måste jag skynda mig på om jag ska hinna ut med hunden! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback