Hejdå Högdalen!

Snart åker vi! Fast det är ju bara över helgen! Ner till skaune. Vi ska flyga med Malmö Aviation, jag tycker dom är så mysiga på det bolaget, man får en liten måltid när man flyger inrikes, som INGÅR i biljettpriset! Annars så brukar ju all mat på flygplan vara galet dyr! Okej, man får ju inte väärsta måltiden, men man brukar få en smörgås, någon godisbit och kaffe eller te. Mysfaktor hög!

Nu ska vi snart åka, ska bara dra igen reseväskan, slå en drill och ta på mig ytterkläderna! Sen bär det iväg! Nästa gång vi hörs befinner jag mig på sveriges baksida, men det är najs där ändå! Heis.

Kommentarer
Postat av: Christer

FEL FEL FEL FEL när du kommer hem, är du på baksidan. Vi bor faktiskt på Sveriges framsida (västkusten). Välkomna.

2009-11-20 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback