hemlisen blir avslöjad!!

Nu kan jag inte hålla mig längre! Jag och Jocke har precis bokat hotellrum nästa helg i Falkenberg. Och alla som kan sin geografi vet att Falkenberg bara ligger ett stenkast ifrån skandinaviens STÖRSTA varuhus, nämligen det ökända GEKÅS i ULLARED!! TJOHO! Och det bästa är att dom har internetuppkoppling på rummet, så min lilla dator hänger med, så ni kan oxå lixom "hänga med"! Ska försöka ta en massa kort så att ni blir avundsjuka ;)
Är det inte fantastiskt!
Det blir min fjärde eller femte gång som jag besöker den lilla byn Ullared, men för Jocke blir det första gången. Undrar om han oxå blir lika frälst som jag är? Haha låter som värsta sekten! Men nu ska jag fortsätta plugga, eller snarare börja plugga, hehe har ju suttit sen förra inlägget och letat efter både hotell och B&B, men det slutade med ett hotell, skiljde inte såå mycket i pris faktist! See ya later!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, va roligt. Vi själva ska dit på tisdag, och jag längtar :) Dock så tror jag att jag tycker att det är roligare än Chrille. Han gillar inte att shoppa i stora varuhus ;P Men han har heller aldrig varit där, så de blir skoj :D Gäller bara att ha kontot fullt med stålar innan man drar :) haha..

2009-11-04 @ 17:40:47
URL: http://cisssilullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, jag har varit där 2 grr förut. Men sist var för 8 år sen, men då hade man ju inte egen inkomst :) Så nu blire superskoj, och så kan man passa på att handla julklappar också. Man åker ju ändå 5 timmar, och de är lååång resväg. Då får man passa på att handla en del :) kram

2009-11-04 @ 23:11:24
URL: http://cisssilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback