Hemma igen!

Nu har vi kommit hem! Planet blev typ en timme sent, för det var något litet fel som dom var tvungna att fixa innan vi lyfte. Men precis innan detta händer så är det en person som kliver på planet, den sista passageraren. Och det är ingen mindre än CAROLA!! Både jag och Kamilla hajjar till och kollar på varandra och säger tyst "OMG CAROLA", nivet sådär som man gör när man blir exhalterad över att man ser en kändis! Det fanns en plats ledig brevid mig och jag blev sjuukt nervös när jag insåg att hon kanske skulle sätta sig brevid mig! Men tydligen så fanns det en plats lite längre fram oxå, så hon satte sig där istället, fast det var rätt skönt, annars hade jag suttit helt stelt och inte vågat röra mig på hela resan typ! Men nu över till något helt annat, dom utlovade bilderna från i fredags och igår, lägger bara ut dom läckraste bilderna, resten kanske hamnar på fejjan eller bilddagboken!



Bloggdrottningarna! Jag, Kamilla och Bettsy (bilden är från hennes blogg)

Arne och jag, hela och rena!

Bettan och jag!

Kamilla sitter och pillar med sin kamera

Ena födelsedagsgrisen!

Hmm, det här ä någongång på slutet..

Den andra födelsedagsgrisen!

Jocke ser riktigt städad ut!

Imorgon tänkte jag lägga upp dom bilderna som blev tagna när vi promenerade runt i Borstahusen! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig i sängen. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Bettsy

ja det var riktigt skoj =)

Men herrejävlar va full jag blev! Måste ha varit christians rom&cola haha. Ball att ni flög till sthlm tillsammans med Carola =D

2009-11-23 @ 16:42:02
URL: http://betttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback