jag säger då det!

Hehe det är lite kul det här med min blogg, både mamma och syrran har ju såklart läst den och sen när dom ringer och frågar hur jag hade det och jag börjar berätta så säger dom att dom redan läst det där på bloggen..
Det är iofs sant, jag läser ju många av mina vänners bloggar och då känns det som om man har pratat med dom redan, så därför blir det nog att man hörs lite mindre.
Idag efter skolan var slut så gick jag och Daniel i klassen till biblioteket och kollade igenom våra dataskrivna inför-provet-lappar. Både vi har skrivit en massa till provet så nu jämförde vi våra papper åsså har vi mejlat dom till varandra. Än så länge känns det bra inför provet, tror inte att det blir så himla svårt som man har ställt sig in på att det ska vara. Provet handlar om cirkulationen i hjärtat, andningen och astma typ.
Nu tänkte jag fortsätta att plugga lite, jobbar ju imorgon så jag får passa på idag att plugga!
Hadet!


Kommentarer
Postat av: Bettsy

hehe nice! Min bil fyllde 20 detta året =) Har inte hunnit bli nåt kalas än...

Då kan jag gissa att du har en massa skoskav nu då? Inte från skor utan från alla vagnar som kört över dig ;P

2009-11-17 @ 16:36:53
URL: http://betttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback