jag vet att jag är lite slapp i tasken!

Jag har inte haft någon lust att blogga på några dagar. Hoppas jag tar mig ur svackan snart! Idag har jag varit ledig från skolan igen! Superskönt jue! Jag vaknade vid halv nio ungefär av att en dröm tog slut, sjukt! Sen så tog jag min sedvanliga shake och sen gick jag ut med Rocky på promenad. Sen har jag varit duktig och gjort ett stort hemmaarbete om diabetes. Känner mig rätt så nöjd med det. Ska lämnas in senast på måndag, så jag har några dagar på mig att finjustera det. Vid ett så började min tvättstugetid, så nu såfort jag har druckit upp mitt kaffe så ska jag dra fram dammsugaren, som töntig dammallergiker så får det inte gå så länge mellan dammsugningarna här hemma. Iofs så dör jag inte om det är dammigt i ett rum, men det kliar fruktansvärt mycket i näsan och sen går det ner och kliar i halsen och ögonen och det är inte livshotande, bara lite irriterande. Sen ska jag nog dammtorka lite oxå, ser nu när solen tittar in i stora rummet att det är damm typ överallt! Blä!
Nej, upp och hoppa, nu ska här städas! Ikväll så missar jag nog idol :( Men det är en skoj sak jag ska göra, Sara som läser samma kurs som jag ska ut på söder och ta oss ett glas vin ikväll! Men vi hörs nog om ett tag. Ska göra ansiktsmask och måla naglar om ett tag. Puss och kram, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback