knas med ryggen!

Hmm igårkväll så kände jag att jag hade ont i ryggen, och det har jag inte haft på jättelänge! Så jag bad Jocke massera lite, men då kändes det värre, så jag tog en värktablett och gick och la mig. Idag har jag fortfarande ont, så jag har ringt runt och raggat hos en massa sjukgymnaster och nu har jag äntligen fått tag i en! Klockan 11 i Älvsjö. Dock så skulle jag egentligen varit på provsmakning av fiskbullar i Fridhemsplan samma tid, men jag ringde och fick komma imorgon istället! Det är ett av mina små extraknäck jag har haft sen gymnasiet, jag har iofs bara varit på typ 8 provsmakningar, men det är rätt kul!
Jaja nu ska jag ut med Rocky, hoppas att snöregnet slutar falla från himlen snart, man blir ju så blöt och kall! Hörs om ett tag! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback