maj compjuter iss back!

Nu har min duktiga lillebror pillat på datorn och vips så var den hel igen! Igår så var vi ju hos farmor och farfar och fikade. Jag fuskade sjukt mycket med min "diet" och åt stört mycket fikabröd. Men idag har jag varit duktig! Åt omelett till frukost och en shake till lunch, sen så har jag och Jocke varit på IKEA och handlat lite grejjer. Och på ikea så åt vi middag, jag tänkte att en ceasarsallad vore det bästa alternativet för mig, men den var ju slut, så då visste jag inte vad jag skulle välja så av gammal vana sa jag "ge mig en sån där mellanköttbulletallrik då..." MEN min potatis fick Jocke äta upp, så jag åt bara köttbullar med sås och lite sylt! Och när vi gick ut från ikearestaurangen så mötte vi Amir (Gaybloggen) och Kissie (kissies.se), eller mötte och mötte, vi såg dom och dom störtade in mot restaurangen. Sen hittade jag och Jocke lite saker och en bokhylla och två dvd-hyllor som va typ två meter långa och vi trodde aldrig att dom skulle få plats i Jockes bil, men så fel vi hade. Dom satt som ett smäck i hans bil. Dock så fick jag sitta ihoptryckt som en liten kanelbulle bakom jocke när han körde sen.
Men innan vi körde så hann vi in en snabbis på både systembolag och citygross. Haha våran gamla chef på citymail var där och handlade, men varken jag eller jocks orkade prata med honom, så vi sprang typ sicksack mellan alla hyllor och höll utkik så att vi slapp stöta ihop med honom!
Nu har vi iaf kommit hem, vi har snickrat ihop en bokhylla och en pall. Imorgon när jag är ledig så tänkte jag försöka mig på att skruva ihop en av dvd-hylla eller båda två om jag är grym

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, och sen ska jag kanske ställa in lite böcker i min nya bokhylla :) hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback