måndagen den tjugotredje november.

Godmorgon alla morgonpigga! Idag var det tungt att gå upp, kände att jag ville ligga kvar en stund till, det var så härligt mörkt och perfekt varmt under täcket! Dock så höll Jocke på att snooza typ 48 gånger och sen när han klivit upp och jag somnat om, då vaknar jag av han säger "Marre, Marre, får jag ta din bil idag?" Jag blir ju tokförbannad som blir väckt ytterligare en gång av honom denna morgon och fräser "Ja för i helvete, men laga din jävla skitbil IDAG". Och efter denna härliga morgonstund så kunde jag inte somna om.
Nu ringde mamma precis så nu måste jag gå och polera gaddarna, sen sticker jag till skolan! Hörs i eftermiddag, så ska jag sitta vid datorn och skriva ett fetto-arbete. Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback