mobilermobiler

Har suttit och pluggat på riktigt duktigt idag! Har gjort klart mina två småläxor och skrivit nästan en hel sida på fetto-arbetet. Kom på att jag har glömt visa er en sak som jag hittade i Landskrona.

En liten rosa mobiltelefon!
Dock så är det ingen megabra telefon, men söt är den! Jag har dock hittat min future mobil på Nokias hemsida. Jag kommer nog aldrig att överge nokia, har haft dom hela mitt mobila liv. Den här modellen är en kommande, vilket är bra, för jag har ju min nuvarande telefon i abbonemanget, så jag betalar fortfarande av den.

Som en liten smällkaramell! Perfekt för mig :)

Nu börjar snart Biggest loser och efter det är det Ullared. Men vi hörs kanske senare ikväll, eller så hörs vi imorgon, då sitter jag nog vid datorn nästan hela dagen. Ska kanske försöka mig på att komma ut och jogga lite. Eller iaf powerwalka! Heis.


Kommentarer
Postat av: zanna

thaank you :)hade ni de bra i skåneland? puss

2009-11-24 @ 13:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback