muren som föll

Idag är det exakt 20 år sedan Berlinmuren föll. Sjukt egentligen att den staden hade en stor mur runt sig och att man absolut inte gick att fly, för då blev man typ dödad! Och den tog dom bort så sent som 1989!!
Jaja, nu sitter jag som vanligt på morronen och kollar på Nyhetsmorgon så att jag blir lite uppdaterad! Jag börjar vid 9, så att jag har ingen stress än så länge. Det är oxå en konstig sak, jämt om jag ska iväg och träffa någon kompis och jag har jättegott om tid innan, då väntar man ju med att göra sig klar och sen slutar det 9 gånger av 10 att jag kommer försent till den tiden som man bestämt. JÄMT! Och jag fattar inte varför det är så, jag menar till skolan eller till jobbet har jag kommit försent typ 1 gång men till kompisträffar har jag varit i tid typ 1 gång ;)

Det är jag som är Robin Hood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback