nacobracho

Idag så var dagen i skolan rätt så lugn, vi gick igenom stroke och afasi på förmiddagen och på eftermiddagen lite om socialtjänstlagen och sånt trist! Jag tänkte uppdatera er angående min Herbalife-diet, den går fortfarande väldigt bra, fast jag fuskade lite i helgen, åt lite glass och några bitar godis, men inte alls lika mycket som jag har ätit förr! Och varken glassen eller godiset smakade sådär gott som jag tänkte att det skulle göra. Än så länge smakar det fortfarande ganska så gott med mina shakes. Idag så åt jag Marres Nacho deLuxe-tallrik! Blev lite tacosrester kvar från i lördags, så det brukar alltid bli nachotallrik dagarna efter!

Visst ser det fantastiskt gott ut?

Ikväll är det ju somsagt premiär för Ullared, och mamma jag har fortfarande inte hört något från dig :) Syrran sa att hon oxå ville följa med om vi skulle dig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback