Stress!

Idag har jag tagit det ganska så lugnt, packat lite, förberett här hemma, skrivit ut karta (eller bett mammsen som har skrivare att skriva ut och ta med när hon hämtar Rocky), satt över pengar på rätt konto, gjort iordning morgondagens shaker, lagt fram helgens kläder och lite sånt skoj. Nästa vecka, på onsdag har jag prov, och det känns som om att det är sjukt mycket man ska kunna till det, men jag har tänkt att jag ska plugga en massa på måndag eftermiddag och hela tisdagen när jag ändå är ledig. Men icke. Citymail ringde nyss och jag ska jobba hela tisdag, torsdag och kanske någon av eftermiddagarna dom andra dagarna. Så där sprack mina plugg-planer! Men det är alltid najs med pengar, så det är bara att tacka och ta emot.
Fick veta för en stund sen att Jockes bil inte gick igång imorse, så jag får se när han kommer tillbaka från jobbet, såklart så har han med sig bilnyckeln, så jag kan inte gå ner och testa den! Men jag har pratat med pappa och om vi inte får igång Jockes bil, så får vi låna en bil av pappa. Det är samma modell, så det är skönt för mig, tycker att de e lite läskigt att köra nya bilar, speciellt när det är långkörning!
Kamilla messade mig förut och frågade om jag ville följa med till Mimmi, där det kommer vara nåt slags Aloe Vera-party, men jag får se, nu måste jag ju försöka plugga redan ikväll, plus att jag har tvättstuga och det är IDOL, det vill jag ju inte missa. Dessutom måste jag tvätta håret och platta till det med plattå ikväll, annars är det ett skatbo imorgonbitti och det orkar jag inte med. Shit vad mycket det blev i det här inlägget! Men det känns skönt att få ner allt i text vad som behöver göras, då glöms det inte bort!

Haha Rocky flydde är jag sa åt han att sitta still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback