tränarsugen

Jag var ju på hälsomässan igår och nu sitter jag och tittar på Biggest Loser på femman och jag känner mig så sugen på att träna! På mässan så fick jag ett pröva-på-tre-gånger-gratis-kort på Friskis och Svettis, så det kortet kommer jag absolut att utnyttja! Jag fick mammas gamla träningsväska och den ska jag fylla med nya träningskläder! Jag ska köpa det på GeKås nästa helg :) I december så tror jag att det är kampanjpris på träningskort på dom flesta gymen, så då ska jag köpa ett! Så till dess att jag köper gymkortet så kommer både jag och Rocky att promenera sjukt mycket! Och extra kul blir det ju att promenera när jag har min nya stegräknare.

Peace out for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback