why oh why?!

Varför fastnar jag ALLTID i såna sjuka program som "Överfeta ungar", "Jag är en feeder" och "Plastikpanik". Nu finns det väl kasnke inte dirr några progam som heter just så, men ni fattar vilken kategori det är jag gillar! Jocke tycker att jag är helt sjuk som jämt vill kolla på sånt. Jag brukar kolla igenom tv-tablån och ser jag att det står någonting med fett/tjockisar/plastik så tänder jag till på en gång! Och för att inte tala om "Riskförlossningar", haha det gick typ alltid när vi käkade middag förut, men det fick jag inte kolla på många minuter. Det tyckte han va för äckligt.
Förresten, jag och Jocke har kanske bestämt en hemlig sak som vi eventuellt ska göra typ nästa helg. Men jag avslöjjar inte ett ord! För om det inte blir av så känns det så trist att ha skrivit ner det, utan resultat typ eller vad man nu ska säga. Ni fattar! Idag satte jag i mina Hazel-färgade linser. Måste ju själv säga att det ser mycket bättre ut med ordentligt bruna ögon, nu blev dom typ ljusbruna. Inte så hett! Lovar att ta en bild av det imorgon, för idag är jag osminkad och då ser det extra risigt ut! Däremot ska jag leta upp en gammal bild på mig som är ifrån gymnasietiden!

Tyvärr så funkar inte cd-skivan med alla bilder från gymnasiet på min dator, men den här lyckades jag få fram ändå. Den är tagen bara några dagar innan studenten! Typ den lyckligaste dagen i hela mitt liv! Studentdagen menar jag då! Ha det så bra, nu är det Betty. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback