ååh jag orkar inte!

Jag orkar verkligen inte ta mig i kragen och börja göra mina läxor! Det finns ju så mycket annat intressant man kan göra när man är ledig och hemma en hel förmiddag! Kolla in andras bloggar, lyssna på musik och sjunga med (låter iofs inge vidare om min så kallade sånginsats), kolla på tv-shop, pilla naveln, gosa med Rocky, sortera kryddorna i bokstavsordning, dammtorka aa typ allt utom att börja göra det där himla trista arbetet!!! Därför ska jag aldrig välja att studera på distans, stor eloge till allt folk som klarar av det! Nej, nu ska jag städa lite här hemma eller kanske skriva lite...nej då ede roligare att städa! Hörs.

Ta dig i kragen kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback