back in school

Idag började skolan på allvar igen, gick heldag, första lektionen var Medicinsk Grundkurs och den var med samma klasskamrater som förra kursen, men på eftermiddagen så var det en helt ny klass och kursen Social Omvårdnad. Den ska jag egentligen gå 4 dagar i veckan på, men tydligen så var det så få i klassen så en dag är borttagen så nu är jag helt ledig på tisdagar! Superskönt! Och imorgon så ska jag äntligen till Billy och tatuera mig! Ska lägga upp bilder imorgon såfort jag kommer hem från honom, så ni får se min färska gaddning.
Idag så blev jag sugen på fiskpinnar på vägen hem, så jag gick in på vivo som var helt fullproppat som vanligt och köpte två fulla påsar med mat för bara 200 pix! Det är billigt där, därför står man ut med att trängas med alla babbar och barnvagnar! Snart ska vi åka och träffa Mimmi och en lägenhetsspekulant, Jockes lägenhet står ju fortfarande tom, men nu kanske det blir ändring på det!

Nu har jag iaf fått lite "färg" på naglarna, blev sugen på lite svart, tårna är i samma kulör. Jocke har köpt GuitarHero Metallica, så nu sitter han och spelar och jag tycker det är lite halvtrist, men vi ska väl åka iväg snart till Råggan och visa lägenheten. Hade bra, så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: zuz

Tack för hjälpen hjärtat de blev fint juh :D pusss

2009-10-12 @ 20:21:37
URL: http://zuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback