bättre sent än aldrig

Idag blir det ett sent blogginlägg, men det är för att jag inte har haft en lugn stund på hela dagen! Inledde morgonen med att bli uppringd av Citymail klockan 07:04 och 35 minuter senare stapplar jag in på kontoret i Rågsved (hajja vad snabb jag var, från koma-tillstånd till pigg och fräsh på en halvtimme!). Jobbade inne till klockan var 12, sen slutade jag. Gled förbi Högdalens centrum innan jag kom hem för att köpa en ny foundation, den jag har använt typ hela sommaren är en gammal, så jag har haft en massa småfinnar och torra partier i ansiktet jättelänge och igår kom jag på anledningen, så därför fick jag akut-köpa en ny.
Sen blev det snabbt hem för att sminka mig och äta lite sen fick jag löpa till tuben för att hinna till skolan.
Skolan va slapp o sen när lektionen var slut och jag kommit hem så blev jag vrålhungrig, så Jocke fixade köttbullar, potatis och sås. Mums!
Och efter maten så fick jag en kvarts vila och sen var det ut och köra igen, jag och Mimmi åkte till stan och gick på det här Herbalife-mötet som var riktigt intressant! Jag skulle bli kontaktad om några dagar, så får jag se om jag ska testa det eller inte. På min lilla promenix från tuben och hem så mötte jag en supersöt igelkott!

Haha den ser helt livrädd ut! Nu ska jag kolla på Lyxfällan, sen blire sängen. Hade najs, så hörs vi imorgon, då går jag i skolan bara på förmiddagen, så då blire nog fler inlägg! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback