besöksrekord!

Igår hade jag hela 31 stycken unika läsare, haha 31 är ju inte så mycket om man tänker på dom här stora bloggarna som har typ 80tusen unika läsare, men för att vara mig och min blogg så är 31 personer väldigt mycket! Tack <3
Idag i skolan så fick vi välja den cancersort som vi helst ville skriva om och nästan alla hade fått säga sin åsså sträcker jag upp handen och säger: Jag vill ha bröstcancer!!
Precis när jag sagt det så hör jag hur sjukt det lät och alla (including me) börjar asgarva, sen sa jag att jag inte menade det såå! Läraren förstod men hon kollade lite konstigt på mig efter det...hehe
Jag har pratat med min coach från Herbalife och jag ska hämta mitt paket på torsdag, jag och Mimmi ska på ett sånt där möte igen, fast nu är det med hudprodukter, så vi får göra ansiktsmask och sånt skojjigt!
Om ungefär en halvtimme ska jag ner till Tjollan o Arnido för att hämta laddaren till telefonen som jag lånar av Kamilla. Ska kanske köpa den av henne, men jag är inte säker, det är ju ingen Nokia! Här kommer en fresh bild av mig tagen för bara en liten stund sen.

LookieLookie no more utväxt!

Nej, nu ska jag försöka få i mig något att äta, lite frukt kanske? Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback