cha cha rahlenfeldt här!

Haha så brukar en liten bloggpojke skriva! Kristian Rahlenfeldt tror jag han heter. Han hade pälsmössa och likadana brillor som mig på sig under hela blogawards-kvällen.
Iaf det är inte honom jag ska blogga, idag har jag varit i skolan hela dagen. Först så gick vi igenom typ nerver och sånt, sen började vi prata om olika nerv-sjukdomar som ms och parkinsson, på fredag ska vi gå igenom epilepsi, mycket spännande tycker jag! Sen lunchade jag med William och hans kompis Anton, vi åt på en mysig indisk resturang på SoFo (South of Folkungagatan hehe). Jag åt min favoriträtt kycklingkorma med ett Nan-bröd till, blev sjukt mätt! Efter det så hade jag social omsorg och idag så var det ganska intressant faktiskt, vi pratade om hur det gick till förr i tiden med olika anstalter, barnavård och missbruk.
Ikväll blir det bara lugna gatan framför teven, imorgon är det ju dax för mig att hämta mina Herbalife-produkter och på fredag börjar min nyttiga månad! Ska verkligen bli spännande och se om det funkar för mig, eller om det skiter sig. Ska ta mina mått imorgon oxå, så jag ser om jag går ner några centimeter.
Från början tänkte jag att jag inte skulle köpa nytt gymkort förrän i vår, men nu har jag blivit lite sugen på att köpa ett halvårskort ändå, men jag får se hur min ekonomi ser ut! Nej nu ska jag äta lite mat! Hörs kanske ikväll!



Jag tog ju min bild för läänge sen, så Rahlenfeldt vill va som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback