den har anlänt!

Den ena av mina två böcker kom idag! Annars så hade dagen varit ganska så lugn, var i skolan mellan 9 o halv 4, men det var inte så jobbiga lektioner! Först ett litet typ test som man skulle göra i par, jag o Daniel fick göra provet ihop o det gick ju strålande! Vi va asgrymma! Sen på lektionen efter så fick vi bara göra namnskyltar och prata om hur vi vill lägga upp arbetssättet på den kursen! Sen slutade vi. Jag ska kanske på ett sånt där Herbalife-möte imorgon, Mimmi ska kanske följa med så ska vi kolla hur mycket skit vi har i kroppen åsså ska jag kanske testa på en månad och se om jag går ner något i vikt eller inte! Men det får jag se imorgon hur det blir.
Förresten så börjar jag inte förrän vid 13 imorgon, så det blir en najs sovmorgon. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag älskade Medicinsk Grund! Det var den bästa kursen hitills tycker jag! Hoppas det fortfarande är kul och att du får bra betyg! Kram

2009-10-14 @ 20:32:04
Postat av: Madde

Åh jag älskade Medicinsk Grund! Det var den bästa kursen hitills tycker jag! Hoppas det fortfarande är kul och att du får bra betyg! Kram

2009-10-14 @ 20:32:33
Postat av: Loppsi

Jaadå, än så länge är det helt ok! Fast jag har iofs bara haft 2 lektioner, men jag tror att det kommer bli superspännande! Kram

2009-10-15 @ 22:01:08
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback