egolishious

Efter mitt senaste inlägg så har jag typ dushat och gjort mig lite lagom snygg och tagit sjuukt mycket bilder på mig själv, tänkte ju göra en ny header till bloggen. Jag har suttit i photoshop i flera timmar känns det som, och jag gjorde en Hello Kitty-aktig headerbild, ska lägga upp den snart!
Om en liten stund är det lunchdax, ska ta mig en shaker! Smarr. Åsså blir det såklart en promenix med min lilla skrutt som ligger och sover brevid mig i soffan. Han har tungan utanför munnen och snarkar till lite då och då. Min hund e så jävla söt ibland så man blir nästan rädd!

Den här bilden är ifrån fredags, då var han oxå sjukt söt och låg och sov på mig med öppen mun! Hörs!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hejsan. Allt bra?? :)

2009-10-26 @ 12:32:41
URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback