en snabbis till IKEA

Jahapp, jag lyckade iaf skriva nästan två sidor, så det känns bra iaf! Sen ringde jag syrran för jag tänkte att vi skulle gå och sola lite, men då sa hon att hon ville åka till ikea istället, så sa jag att jag kunde köra henne och Andy mot att hon hjälpte mig med mitt cancer-arbete, så vi gjorde en bra deal där!

Rocky ska snart iväg till farmor och farfar i Fruängen, han ska få sova där och vara där på dagen imorgon, för det blir troligen en lång dag på citymail imorgon! Ringde till dom i förmiddags och då sa dom tänkte att jag skulle jobba hela veckan, men bara för att jag var i nynäs så ringde dom inte ens mig, det är ju inte så att det tar 5 timmar att åka från Nynäs och in, det tar typ 40 minuter, MAX! Menmen jag får iaf jobba i tre dagar, det blir ju lite pengar iaf! Ikväll blir det nog till att kolla på en skräckis, det går skräckfilmer hela veckan på tv400!
Nu börjar Las Vegas igen! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback