en spontan dejt

Fick till en spontandejt med Kamilla för en stund sen, vi möttes i centrum (jag såg ut som en luffare, men det var ju ändå Högdalen, så de gjorde inte så mycket). Vi gick till apoteket, kicks, vivo och grillen! Sen satt vi och åt våra pommes-tallrikar på en gård på Harpsundsvägen. Och precis när vi ätit oss mätta så började det att regna, så då gick vi och solade! Och sen efter det så var våran dejt slut, men vi ska kanske ses på måndag kväll! Jag ska ju va på Rosengården fredag, lördag, söndag och måndag, sen är jag ledig på tisdag! Så jag kommer hit igen på måndag eftermiddag/kväll.
Nu ska jag chilla lite till, sen drar jag med min grymma bil till NYNÄSHAMN igen! Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback