hann inte!

Igår så hann jag aldrig göra ett inlägg! Jag var på Rosengården mellan 7 och 15, min päron+mango-paj blev som väntat en succé! Så när jag kom hem efter jag slutat där så packade jag ihop mina grejjer och åkte hem, men då ringde Emelie och sa att jag skulle komma hem till henne och få lite grejjer, hon hade visning på sin lägenhet så hon har rensat ut en massa grejjer. Jag fick en fin tavla, en väska och ett par äkta foppa-tofflor :) Sen kom Kamilla dit och skulle få sitt hår färgat, sen när det var klart så gick vi ner till grillen i centrum och köpte oss en varsin pommestallrik som vi åt i min bil. (Ja, vi satt i min parkerade bil utanför mitt gamla hus och åt pommestallrikar. Kändes rätt luffigt, men gott var det!) Och när jag tillslut kom hem så packade jag upp allting, pussade lite på Jocke och sen gick jag och la mig, var snortrött! Dessutom så kom jag inte in på blogg.se-s sida igår, så jag kunde inte skriva något igår! Men idag har jag skrivit lite iaf!
Jag har hunnit med mycket idag! Var ju i skolan på förmiddagen och pratade om praktiken med dom andra i klassen, sen fick jag reda på att jag fick MVG på prao-inlämningsuppgiften som jag va lite slapp med när jag gjorde den, trodde jag skulle få typ G eller något sånt, så det kändes riktigt bra!
Efter skolan så gick jag in en snabbis på H&M och där var det REA så jag köpte lite underkläder, en tjocktröjja och en tvål med Hello Kittiii. Också tänkte jag va bussig och ge lite blod, men just idag så var det stängt för någon utbildning! Men det gjorde inte så mycket, jag köpte lite linsvätska och hundmat istället. Ikväll blir det den obligatoriska fredagsmysen och IDOL!

Som ni ser så är jag fortfarande naturell om naglarna, så jag ska måla dom i någon chic färg lite senare! Hörs senare! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback