Idag fick jag...

...sluta tidigt! Som i måndags fick jag gå redan vid två istället för vid fyra. Superskönt! Jag har suttit i en fotölj och läst en god bok! (haha så fet tant-varning på mig) Jag fick låna två böcker av mormor, en gammal Leif GW-bok från 70-talet och en annan bok som handlar om en redhead i skottland och utspelar sig tidigt 1900-tal, den låter fett lame-ass, men jag har verkligen fastnat i den senare boken! Jag och Rockypocky har varit ute på promenad i det härliga vädret, och jag försökte få till en tjusig bild på honom, vilket är lättare sagt än gjort, men en fick jag till hyffsat!

Nu ska jag slänga ihop en päron+mango-smulpaj som jag ska ha med på min sista dag på Rosengården, dom här fyra veckorna har gått så himla fort! Tänk snart är det ju jul och allt, jag lovar att tiden till dess kommer rusa fram! Nej, bakningen kallar! Hörs!

Förresten, en sak som ska bli skön med att inte vara på Rosengården är att jag får ha nagellack igen! Känns ju så naket och trist när man är naturell! Peace out!

Kommentarer
Postat av: MilliVanilli

mjoo funderar på att sälja min rosa sonyericsson också. du vet den jag anväder just nu. fast det är ju en sonyericsson, du vill ju bara ha nokia :( fast har du ändrat dig och vill ha en sonyericsson å vill ha den så kan du få köpa den om du vill! :)puss!!!

2009-10-07 @ 20:52:47
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback