jag mötte...

...William som gick i min klass i gymnasiet idag! Han går visst oxå på Åsö och läser fysik tror jag han sa! Vi har inte setts sen vi tog studenten, så vi blev båda glada över att se varandra! Vi ska luncha på onsdag. Jag hittade en gammal bild på honom, dock så är det ett riktigt foto som jag har fotat av med mobilen så det ser lite oskarpt ut!

Här har vi haft skolavslutning i ettan eller om det är i tvåan! Är det från ettan så har vi varit på den vita Kent-konserten innan, den var riktigt bra den spelningen! Alla hade vita kläder på sig, såg urhäftigt ut! Nej nu ska jag ringa och hettsa på Jocke lite, ska vi åka kommunalt till Nynäs så måste vi ta den bussen som går om en halvtimme till Älvsjö station! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 17:17:44
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback