Jocke är inte den snabbaste hästen i hagen!

Idag så bestämde jag och Jocke oss för att vi skulle städa här hemma, vi har tvättstugan nu åsså skulle vi åka och handla mat som vi skulle äta till middag. Men han var och tränade efter jobbet och kom inte hem förrän vid sju, och jag som har ätit det här herbalife idag, är hungrig som en stoor flock med vargar, jag skulle kunna äta en hel häst känns det som! Och alla som känner mig vet att jag blir så rabiat, ja en riktig ragata när jag inte fått äta på ett tag, så jag har varit ilsk som ett bi hela kvällen och speciellt på Jocke (det är ju hans fel alltihop ;). NU först är maten klar, jag har missat typ hela IDOL, så jag får kolla på TV4Play imorgon istället! Nu måste jag springa ner till tvätten igen, den ligger typ på andra sidan bandhagen känns det som, den ligger aslångt ifrån våra port! Sen ska jag fan ta och lägga mig och hoppas att morgondagen bjuder på bättre humör! Ha det!
Ps. tack för dom kommentarerna som jag har fått :) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback