Mätt och glad!

Nu har jag precis vinkat av Tessan! Hon kom hem till mig (eller hem till mamma kanske jag ska säga) och jag tog fram bullar och sen slängde jag ihop lite chokladbollar (första onyttiga som jag äter sen i onsdags! Men jag tog bara en liten bulle och en liten boll) Och vi satt och pratade nonstop hela tiden, det var hur kul som helst! Sen kom mamma hem och gjorde en supergod potatis&purjolökssoppa! Jag och Tessan kom fram till att det var typ 8 år sen vi träffades, och dom åren har verkligen gått hur fort som helst, vi kände oss jättegamla.
Vi ska verkligen försöka ses snart igen, hon kommer vara i Nynäs ett tag till, och jag kommer ju hit lite då och då, så vi borde ha tid att träffas en gång till!
Appropå något heelt annat, så kommer jag inte åka hem till Högdalen idag, för Citymail har fortfarande inte ringt och bett mig komma och jobba, jag trodde ju att jag skulle få jobba hela veckan, iofs så har jag inget emot att vara ledig, det är superskönt! Men pengar är ännu skönare att ha ;)
Näe nu tänkte jag kolla lite på tv, men vi hörs nog imorgon om det nu inte skulle hända något spännande!

Ursäkta fröken, ni ser ut som en gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback