ojoj!

Idag har det varit lugnt på bloggfronten! Jag har ju jobbat idag, så jag har inte hunnit blogga ett endaste inlägg! Jag hade jättetur under min runda, först så hittade jag en tjugolapp! Sen bara några minuter senare hittar jag en skrapad trisslott med 50 kronor vinst på! Katching! Och dessutom så hade jag fått en nyckel för lite med mig, så jag kunde inte dela ut typ halva området, huur skönt som helst! Och sen när jag kom in så chillade jag i typ en kvart, sen fick jag gå hem. Eller inte dirr hem, jag och Jocke åkte till Fruängen för att hämta min lilla skrutt! Sen åkte vi förbi högdalens centrum innan vi kom hem, så köpte jag lite mjölk och sånt skit och då tänkte jag ju lösa in min fyndlott! MEN då såg jag att den där lilla rutan på lotten som inte får skrapas för då är den ogiltig, var skapad! DARN!! Men jag hände inte läpp så länge för det, jag köpte mig lite Keno istället, ska kolla strax om jag har blivit riking eller inte.
Ikväll ska jag på bio och se Upp med Nattis, det ser jag fram emot!

Nu ska jag kolla min keno-rad! Hörs kanske sen om jag orkar slänga in ett till inlägg!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin bild.. suck tratten och finkel på nya upptåg hihi

2009-11-02 @ 20:58:45
Postat av: Lopps

haha jag tycker den e så himla skön den här bilden. Inte snygg, men skön!

2009-11-03 @ 07:41:04
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback