shululu

Idag fick jag sluta redan vid två istället för fyra, så jag tog bilen hem till mamma, packade min lilla väska och Rocky på min cykel och cyklade till stationen och tog tåget som gick vid 3 och sen hämtade Jocke mig vid Älvsjö station en timme senare!
Nu ska jag snart gå ner till centrum och möta Kamilla, vi ska äta sushi (har ätit det en gång förut och jag är inget större fan, men jag ska testa igen) också ska vi äta lite snask och kolla på film!
Imorgon ska min lilla skrutt till veterinären och skrapa bort lite tandsten, så han måste sövas och sådär! Just nu luktar han ju som en soptipp i munnen, men det blir det ju ändring på from imorgon! Nu ska jag kolla på teve en liten stund! Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback