studenten studerar

Nu tänkte jag ta itu med mina läxor! Har två arbeten som ska vara inlämnade om en respektive två veckor! Ena handlar ju om bröstcancer och den andra handlar om att vi ska låtsas vara personliga assistenter åt en brud som heter Jennifer som nyligen hamnat i rullstol, och då ska vi berätta om vårat första möte. Sjukt flummigt, hela den kursen (social omsorg) verkar rätt konstig tycker jag! Klockan ett ska jag vara på pappas jobb och byta däck på bettan, sen blire av till Fruängen för att fika med farmor och skrutt-farfar! Han kom hem från sjukhuset för en vecka sen och mår tydligen mycket bättre nu, så det är skönt! Nej, nu ska jag börja leta fakta! Skriver sen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback