time for a makeover!

Imorgon ska hon från Herbalife ringa mig, och jag ska beställa ett "kit" eller vad man nu säger och testa det i en månad! Det vore rätt coolt om jag gick ner typ 10 kilo! Det var en tjej där på intromötet i torsdags som hade testat det i 7 veckor och gått ner 9 kilo! Men vi får se, det kanske bara är buffel och båg!
Jag och syrran ska ses sen och hon ska färga min utväxt (mitt hår växer som ogräs, det är visserligen positivt, men det blir ju ful utväxt så himla fort). Har tänkt på en sak, jag har haft rätt många olika hårfärger, typ svart, brunt, rödbrunt, blont, rosa toppar och svart underhår. Här kommer lite goa gamla bilder på mina olika hårfärger och frisyrer, dock så hade jag mest bilder på mig under mina mörkhåriga perioder.


Sådär, ett litet axplock, har ju haft fler hårfärger och frisyrer, men dom finns på riktiga kort, inte på någon dator!
Nej, vi hörs senare, ska försöka fota och lägga upp bilder på min nya fina hårfärg utan utväxt! Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback