Bio med K.

Nu ska jag alldeles strax åka iväg till Park och se förhandsvisning av filmen "Prinsessa" med Kamilla. Jag är medlem i bioklubben och hämtade ut två biljetter gratis förra veckan! Nu har jag tagit med min lilla älskade laptop och sitter i min gamla lägenhet och skriver lite! Kamilla borde vara här i Högdalen och ungefär 10 minuter så jag ska snart springa ner och möta henne! Idag efter skolan så var jag och Bea (från klassen) iväg till centralen och gick in på SkoPunkten, vi ville köpa ett par shyssta inneskor som vi ska ha under praktiken, vi hittade ett par fulsöta foppatoffelkopior, vita med blommor på! Kostade bara 75 riksdaler så dom högg vi!


Nu måste jag dra! Ska försöka slänga in nåt inlägg imorgon med! Jocke är lite seg på det här med att ringa något företag som vill ge oss internet i nya lägenheten! Men imorgon har han lovat att han ska fixa det! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback