Det luktar fisk!

Jag gjorde fisk igår till middag och klantiga jag orkade inte diska efter mig, så nu stinker det fisk i hela lägenheten :( Urk! Ska ta tag i diskandet alldeles strax. Om ungefär 3 timmar så börjar BodyCombat-klassen, så då ska jag svettas järnet! Har inte varit på något sånt träningspass på många månader (eller sen innan sommaren iaf)! Har bara varit lite i gymmet o smygtränat den senaste tiden. Imorgon verkar det som om jag är ledig från Citymail för dom har inte ringt mig än så länge! Skönt! Ska plugga lite, har prov på onsdag, gå på vattengympa med pensionärerna (det är på förmiddagen så det lär ju vara jag och 15 russin i poolen) och sen på eftermiddagen ska jag o Zanna gå på bio och se G-Force i 3D! Jag har velat se den ända sen jag såg första reklamen för den i sommras! Imorgon har den premiär, men jag tror inte att det kommer vara något speciellt glammigt. Men det är så ballt med 3D!!

Vi ska dock se den svenska verisionen. Nu måste jag börja diska för det luktar verkligen superilla här! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback