en snabbis

Jag ska alldeles strax hoppa in i dushen för jag luktar som en uteliggare. Jag var ju ute och cyklade och sprang i trappor tidigare idag, och det gick faktist mycket bättre än väntat! Dock så flåsade jag som en brunstig häst. Haha tror det tillomed lät som om jag hade ett astma-anfall, så mycket flåsade jag! Och sen var jag så duktig så jag gick faktiskt och tränade på gymmet oxå! Så nu kan jag slänga mitt utgånga gymkort med gott samvete ikväll! + att jag hann sola. Så nu sitter jag luktar lite illa, äter en ostsmörgås och kollar på Rent Hus på fyran. Hon Marie-Louise är ju så söt!

Oj nu ringde mammsen precis och jag får åka med i hennes bil, så det blir duschning i Nynäs istället, men jag har förvarnat henne om att jag inte doftar hallontårta! Nu ska jag packa ihop det sista. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback