Ett litet paket på posten!

I förra veckan så beställde jag lite varor på internet från H&M (fastän jag har köpförbud där har Jocke o jag bestämt, men det kostade faktist bara 267 kronor!) och jag trodde dom skulle komma nästa vecka, men dom har ju hur snabba som helst och idag kunde jag hämta ut paketet i kiosken på Fredsgatan 6 i Nynäshamns centrum.


Stövlar, linne, topp och 5 par strumpor!

Idag har det blåst helt sjukt mycket, det har vinigt (ni vet som det brukar låta i skräckfilmer när det viner i hela huset innan mördaren slår in dörren med yxan) på hela avdelningen idag. Haha förresten i söndags när jag åkte pendeltåg hit så fick jag vänta lite på att mamma skulle komma o hämta mig, då såg jag att någon hade glömt sin chokladkaka vid busskuren..

 

Haha vilket nöt som glömt den där!

Hörs senare! Ska försöka börja skriva på inlämningsuppgiften vi fick som vi skulle göra under praktiken! Heis.


Kommentarer
Postat av: jocke

haha gissar att du tog den med dig!!! :) chokladen alltså

2009-09-24 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback