Jag tror jag har hittat det igen!

Idag känner jag mig mycket piggare! Lyckades faktiskt sova ända till klockan 10! Så jag har ätit frukost, varit ute med Rocky, solat solarium och nu ska vi snart åka och panta 3 kassar med burkar o flaskor och handla lite mat och sånt skit. Sen ska vi städa lägenheten och så ska jag kanske pallra mig ner till centrum och träna! Men annars ska jag träna imorgon, då är jag ledig och jag åker inte till Nynäs förrän imorgon kväll. Jo vi ska tvätta ikväll oxå, jag hittade tvättstugan och det fanns fakiskt en ledig tid idag! Nu ska jag klä på mig lite shysstare kläder och sätta i linserna, tycker inte om att gå ut som ett brillo!

Kanske hörs senare om jag pallar. Heis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback