Nya starka tag

Nu har jag bestämt mig för att jag inte ska äta någonting onyttigt på hela veckan! Inte en enda godisbit, inte någon kaka, fikabröd, glass, läsk, chips och så vidare. Idag börjar praktiken först vid klockan 14, så jag har några timmar att fördriva här hos mamma! Jag ska ut och jogga lite tror jag, ska leta reda på mammas träningsskor, för jag har inte bra gympadojjor med mig. Nu kommer lite uppdatering om vad som hände i helgen då jag inte har pallat blogga någonting alls!

Fredag: Var på Rosengården 7-15 (fick sluta en timme tidigare), sen cyklade jag o hämtade Rocky från Mormor, var där en liten stund och sen cyklade jag hem för att packa väskan, sen gick jag o Rocks till pendeltåget. Vi kom i perfekt tid, vi hade precis satt oss på tåget så åkte det iväg! Sen när jag kommit hem var jag supertrött men jag tog mig en kaffe och en dusch, sen åkte jag till Zannas föräldrar och firade Tezzie (hennes lillasyster) som fyllde 18! Sen blev det en snabbis hos Zanna i högdalen och slutligen hem till Hamme. Jag hade skitkul och blev lite lagom full, så lördagen blev rätt seg!
Lördag: Vaknade vid 10 och mådde hyffsat bra då, men sen mådde jag sämre o sämre ju längre dagen gick! Jag åt fruktansvärt mycket dålig "mat", (chips, glass, munkar, godis...och pizza!)
Syrran o Andy kom hem från USA så på kvällen pallrade jag mig till min gamla lägenhet för att hälsa på dom. Sen gick jag hem och somnade som en liten död sill.
Söndag: Var oxå en riktigt seg dag, jag hade ingen energi på hela dagen! Dock så var jag o Jocke en snabbis i Farsta Centrum och jag köpte ett linne på Gina Tricot och han köpte presentkort till en kusin som fyllde år. Rocky blev lämnad hos Syrran, som ska ha honom hela veckan, Mormor tyckte det var lite jobbigt att ha honom, för han lekte rövare där borta och skällde en massa!

Nu ska jag ta mig i kragen och ta mig ut och jogga lite! Ska även köpa lite kosttillskott på hälsobutiken idag så jag blir lite piggare! har tyvärr inga bilder från i helgen, för min kamera var på laddning hela fredagskvällen. Hade bra, uppdaterar kanske senare. Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback