snart är det fredagsmys

Jag fick sluta redan vid halv 12 idag, så jag cyklade hem till mammas lägenhet och packade ihop lite saker och sen tog jag gamla bettan (min bil) och körde till stockholm och nu är jag hemma i Högdalen igen. Såg en transa sitta och vänta på en buss vid busshållplatsen utanför mitt gamla hus, det var lite otippat med sen såg jag alkisgänget sitta utanför tunnelbanan och då blev jag varm i hjärtat, nästan allt var som det brukar! Och min lilla tjockis Rocky blev så himla glad när jag hämtade honom, han har ju varit hos Hannah o Andy i min gamla lägenhet hela veckan!
Kom på en sak, i måndags skrev jag ju att jag inte skulle äta några sötsaker alls i veckan och det har faktiskt gått mycket bättre än väntat! Jag har knappt haft något sug alls efter godis. Och jag har ändå varit inne på Lidl där ALLT godis är snuskigt billigt och dom har jättemycket goda sorter som man köper när man är utomlands och så, men jag höll mig! Idag så ska jag och Jocke äta tacos, jag önskade det igår och nu när jag kom hit så fanns allt i kylskåpet! Ibland kan han överraska minsann!

Haha jag ser ut som en ekorre och Rocky som en plattfisk!
Nu ska jag kolla på TopModel på trean, iofs är det australien men det funkar! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback