The Hills-maraton

Idag har jag ju varit ledig, slappat mest hela dagen! Jag har kollat på hela säsong 5 av The Hills, och det har tagit nästan hela dagen, jag har ju såklart haft lite pauser oxå! Det var superfint väder idag med, så vi var ute och promenerade, dock så blev det superdimmigt sen på eftermiddagen så det var bara som en vit vägg utanför fönstret! Och någonting annat som fanns utanför fönstret var en hel koloni med SPINDLAR!! USH! Jag stod i köket o kollade ut och såg inte mindre än 13 (TRETTON!!) spindlar på en och samma gång!! Jag har bestämt mig för att cykla till och från Rosengården (ålderdomshemmet) och cykeln (mammas cykel) har oxå varit full av äckliga vidriga spindlar! Så antingen kommer min spindelskräck bli ännu värre eller så blir jag kanske botad från spindelfobin. Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag börjar ju redan klockan 7 imorgon! Hade fint! Ps jag försökte fota spindlarna men dom syntes inte så bra plus att batteriet i kameran dog efter att jag fotat spindlarna...Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback