Uppdatering

Hann inte uppdatera förut efter farsta centrum-vistelsen, jag o Zanna drog dirr till Heron. Jag o mami hittade ett par fina mörka jeans, så dom fick jag! Blev dessutom bjuden på lunch. I Heron så fick vi vänta ett tag, vi kom dit typ en timme innan bion ens öppnade! Men det gjorde inte så mycket, vi fikade sjukt mycket under tiden.

Vi var fett fikasugna!
Sen gled vi runt lite i dom olika affärerna som finns där! Filmen var helt ok! Inte så megaspännande, men dom va söta! Vi va typ tio pers i salongen. Sen efter bion så åkte vi till Liljeholmen o jag hämtade mitt löshår <3
Sen åkte vi till The Coop och handlade lite snask och mat. Dessutom så ringde dom från SpecSavers o sa att mina blåa linser hade kommit, så dom hämtade jag oxå :) Nu blir det teve för hela slanten resten av kvällen!
Jag tror jag kom åt nån knapp som gör att bokstäverna lutar lite och nu hittar jag inte knappen som gör dom raka igen! Menmen ni ser väl ändå vad det står! Hörs imorgon, då blir det flytt! Puss heis.

Kommentarer
Postat av: Kamilla Olsson

vi vill se dina ögon.. nu måste du ju visa en bild på dig med dina blåa linser när du skrivet att du fått dem!! :) så de så!!! puasss

2009-09-04 @ 20:14:48
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback