Att plugga eller inte, det är frågan!

Åååh jag är så seg, jämt om jag ska göra något som har med skolan att göra, som det här heders-arbetet så får jag helt plötsligt lust att typ städa, diska, damma eller vad som helst som är tråkigt i vanliga fall, men känns superkul just nu! Jag slökollar lite på det här Miljonlotteriet på trean och så var kategorin "vad gör du?" och Hans sa att just den meningen kan uppfattas på sjukt många olika sätt. Tänk er: gulligt - Vad gör du? panikartat: VAD GÖR DU?? tröttsamt: Vad göör du?
Som sagt, jag tycker att ALLT förutom det här heders-arbetet är roligt. Kommer kanske slänga upp en sån där hiss och diss-lista som nästan alla bloggare gör nu för tiden! Hejje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback