Hejhej!

Hallå! Sorry att jag inte uppdaterat alls idag, har gjort så mycket! Först skolan, där disskuterade vi en massa frågor på Människan socialt & kulturellt, sen drog jag hem en snabbis efter det. Lämnade in min lilla kamera här på Expert och sen blev det bolaget! Hade ju inget vin hemma! Sen kom lillebror och hämtade alla mina tomma flyttkartonger, mina säckar med skräp och syrrans alla kvarlämnade grejjer. Sen har jag och Beatrice varit i Älvsjöskogen och promenerad, grillat korv och sen har jag träffat mamma. Hon kom hit och städade! Puh! Jag kan slänga upp bilder imorgon, då har jag bara tvättstugan inbokad, så då har jag mer tid. Nu ska jag duscha , dricka en kaffe och sen dra mot söder o träffa Nattis. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Millan

Poooo! hallåj! Jag ska komma över en dag och kolla in din " nya " lya!! :) meen ha det så kulit i kväll!! Så kan vi höras imorron!!! Pusss

2010-04-01 @ 21:49:22
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback